כיום כאשר כולנו מודעים לחשיבות של התזונה לבריאות הגוף והנפש – נרצה להקפיד בכל הזדמנות על מזון בריא וטרי. אפשר וכדאי להרכיב תפריט קייטרינג לאירועים על בסיס אוכל בריא. הבחירה בתפריט בריא אינה באה על חשבון הטעם או ההצלחה של האירוע. כאשר מתכננים נכון את התפריט ומתייעצים עם אנשי מקצוע התוצאה היא אירוע עם אוכל מצוין.

מה הופך אוכל לבריא?

תכנון נכון של תפריט קייטרינג לאירועים דורש מכם בראש ובראשונה את היכולת לזהות אוכל בריא. על מנת שרכיב מזון כלשהו יקבל מעמד של סופר פוד בריא עליו להיות בעל ערך תזונתי גבוה. אוכל בריא הוא כזה שכולל כמות גדולה של חלבון, ויטמינים, מינרליים, שומנים בריאים ופחמימות מלאות. הגדרה של אוכל לא בריא ניתנת למזונות שכוללים כמות גדולה של גלוטן, גלוקוז ושומן רווי.

שמירה על ערכים תזונתיים גבוהים בכל הרכיבים הבריאים ששילבתם אצלכם בתפריט מחייבת אתכם בהגשת אוכל טרי. ככל שהרכיבים יעברו פחות תהליכי בישול ועיבוד כך הם יהיו בריאים יותר. אוכל בריא לאירוע יכלול כמות משמעותית של ירקות טריים, פירות טריים, אגוזים, פחמימות מלאות וחלבונים ממקור צמחי או ממקור דל שומן.

קייטרינג לאירועים על טהרת הבריאות

הגשת אוכל בריא באירוע מעידה על מודעות גבוהה ואכפתיות כלפי האורחים שלכם. המילה האחרונה בענף האירועים שייכת לשולחנות עשירים בירקות טריים עם דגש על ירקות אורגניים. תפריטי קייטרינג ללא גלוטן מקבלים מחמאות רבות כאשר כל האורחים שבעים ואיש אינו מרגיש במחסור כלשהו. אפשר ללוות תפריט קייטרינג ללא גלוטן עם לחם נטול גלוטן או ללא לחם כלל. אחרי שנים רבות בהן נהוג היה להגיש לחם עם כל מנה – היום אנחנו יודעים שאפשר וכדאי לוותר עליו.

דוגמא לתפריט קייטרינג ללא גלוטן תהיה פתיחה של הארוחה עם מזנון סלטים עשיר (כולל סלטים על בסיס תפוחי אדמה וביצים). אם תשלבו בסלטים קינואה, תפוחי אדמה ובטטות תצליחו להפוך אותם למשביעים מבלי להשתמש בגלוטן. מנה עיקרית בריאה במתכונת של קייטרינג ללא גלוטן עם דגש על בריאות תכלול מנות דג דלות שומן, מנות חזה עוף צלוי ומנות צמחוניות על בסיס טופו. לצד מנה עיקרית שכוללת כמות מספקת של חלבון דל שומן נגיש ירקות צלויים, שעועית ירוקה, אפונה ואורז מלא.

איך משלבים בתפריט קייטרינג ללא גלוטן קינוחים?

על תפריט קייטרינג לאירועים להשאיר טעם של עוד ולא נוכל לעשות זאת ללא מנות קינוח טעימות. הרחקת הגלוטן מהתפריט אינה מונעת הגשת קינוחים טעימים אלא רק מבטיחה הגשת קינוחים בריאים וקלילים יותר. האורחים שלכם לא ירגישו לאחר הארוחה תחושת כבדות ונמנום. תפריט הקינוחים יכלול פירות טריים, אגוזים מכמה סוגים, גלידות סורבה עשירות בטעמי פירות, עוגות גבינה ללא גלוטן, קינוחים על בסיס טפיוקה, שוקולד עם אחוזי קקאו גבוהים ועוד הרבה יותר. קייטרינג לאירועים בראש בריא יהיה טעים, מתוק ועשיר. אתם עתידים לקבל הרבה מחמאות על האוכל באירוע.

תגובות גולשים

תגובות גולשים